´

2011-04-23
06:12:34

All nighter!
Hello Bloggen :D Körde en All Nighter! Det betyder att man är upp hela kvällen tills morgon och gör nåt... Jag själv tittade på film och Big brother! :D Jätte kul, och åt "sockervadd" med syrran oxå... när hon var vaken ;) Ni vet vad BB är men jag kan visa lite pics på fimerna jag såg =)


Big Stan, skiiit vill se den igen!!!!XD

Aa, den var oxå ganska rolig!

romantisk comedi, som var kort men skön!

sen så två big brother avsnitt som jag hade missat! :D Knaaaaz i huset asså! visade bild iaf :P

vill se på glee, men aa orkar inte just nu... sry </3

------------------------------------------------------------------------------
Ska vara vaken HELA dan idag ska se om jag klarar av det ;)
Cuz you can sign me up Guuuurl, fo shizzel! // Christine

Kommentarer:
#1: Bella

Så du chrizzy du dygnar ! ;) Jag testade det förut men kan inte hahahhaha XD

2011-04-23 @ 13:51:25
#2: Steffi

dygna is the shit ! vi ska göra de ngngång har jag bestämt !

2011-04-23 @ 21:00:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: