´

2011-04-22
01:38:55

Opps...
Inälgget här nedan har fuckat sig och jag tänker inte göra om ... så aa i börjarn står det..

Tjatja Bloggen :D Aa, var på 22:an i Onsadags och fick massage och en makeup artist kom och man kunde bli sminkad av henne.. så jag tänkte " why not" ;D Det var MÅNGA tävlingar oxå där man vann ett påskägg fylld med bajz... driiiver med kycklingar ofc ;)
I bilderna så är det:

ISA                            DALIA                       SHAMS

so you know :)

sen så skrev jag små komentarer vid nästan varje bild om du ser kan läsa dom;)

Hoppas detta inlägg hjälpte :P // Christine

Kommentar:
#1: Marta

Självklart vet jag att låten inte är ny, den är ny för MIG!!!

//Marta :) :)

2011-04-22 @ 21:45:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: