´

2011-05-31
17:54:35

Here I come!!
Hello Bloggen :D 

Gick och köpte mig en ny mobbe idag! :D Skiiit glad, jag har tappat bort min HTC så aa, den bev nog stulen -.- Hahaha, so who  gives a fuck... Men Jaa, jätte trött från skolan som du säkert oxå är.. Kanske om du läser detta på en tisdag, under skolveckan :P Så, varit med Joè idag! Hade jätte roligt och sen tagga vi hem till mig och jag gav henne en "sommarlovs present", kan man säga.. ser om hon bloggar om det senare :)

Men aa det är ju Awsome, en ny Mobbe for fuck's sake xD

Swearing a little to much, men hade bara... lust, det är ordet, lust ;)

Peace out Mcdolalds Eater! // Christine :D

Kommentar:

sv: superkul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :) gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :*

2011-05-31 @ 18:09:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: