´

2011-04-22
01:22:40

22:an 20 april

Hello Bloggen:D Tjejkväll på 22:an blev det nu i Onsdags ;) Fick massage och en makeup artist dök upp och man blev smikad.. aa jag är en av dom :D MÅNGA tävlingar oxå, som man vann påskägg fylld med bajs... driver it was full of candy ;)

Bilder som jag lovade er!

I ALLA DESS BILDER KOMMER JAG ANTIGEN SE FUL ELLER INTE SYNAS ;)


Isabell, Moi och Dalia! <3 When did my face turn white?

Isabell and Me.. dónt care about my face xD

WORK IT GUUURLS!

Isabell och Dailas arm :O

Non dramatic bronze smokieye!

makeup resulat, AWSOME!

Riam ger Isa massage ;)

Daila :D



nerdy <3

vaddå vakna jag dig ?

fuuuulaste minnen jag langa!

och där kom shams!

don't lick me

<3

det får bli det :D Bildbomb?
hahaha // Christine <2011> ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: