´

2011-02-23
09:09:33

Romme! :D
Hello Bloggen:D Idag har jag varit i Romme Alpin och åkt skidor hela dan.. typ :P Jag åkte själv i början sedan fick jag hänga med olika buds :) Men fick vakna kl. 4:00 för att vi skulle träffas vi 6:15 för att åka dit.. Snacka om att man fick sovmorgon ?? Haha Men kom tillbax vid 19:30 och skynda mig till Dance lektionen( ville inte komma efter lovet och inte kunna nåt! ). Så då fick vi dansa och dansa( ingen styrketränning, fjuu, fett skönt! ) Haha sen komm jag hem och titta lite på Big Brother 2011.. tråkig :/ 


 Haha första gången jag snackar så här om min dag :P ska inte göra det igen ;) SeS// Christine <3

Kommentar:
#1: CJ

Romme är så mysigt!

2011-03-28 @ 16:56:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: