´

2011-03-27
19:19:42

Ett MÅSTE för sommaren enligt mig :P
Hello Bloggen :D Ja nu sitter jag här och gör min franska, "snart" klar ;D

Här kmr mina måsten till våren och sommaren :D

Kul spel mobil att ha på stranden när man grillas av solen ;)

Ett classic brun flätbälte ;)...

... Som passar perfecto till denna ;)


LOVE, LOVE, LOVE, LOVE!!!
Ankle boot
Ett par skööna sneaks! :D


Ofc, sköna brillor ;D

Haha, vet vad ni tänker.. Chris, that is sooo last year:P Men så ass sköna, ska dock inte köpa nya , får ha min nuvarande :P ( inte dem på bilden, mina är myyycket snyggare ) :P
 
ett ord... AWSOME!!!

INTE exact detta märke men en camera till att ta bilder av nya minnen <3


 Väldigt enkel att ha, min nuvarande väska :P Inte hittat någon annan att ha :P

you know you what us  ;)

Haha aa ganska färgglatt :D

Thats the way I want it // Chris

Kommentarer:
#1: Ghadia

jag vill också nästan ha allt det där ;P

2011-03-27 @ 21:17:45

Haha, jag vill ha ALLT! ;D

2011-03-28 @ 17:35:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: